Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Που διδάσκετε το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον; [Δημοσκόπηση]


Η δεύτερη αυτή δημοσκόπηση αφορά το χώρο που διδάσκετε το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Το ερώτημα απευθύνεται στους καθηγητές Πληροφορικής που διδάσκουν το μάθημα ή που το δίδαξαν στο παρελθόν.

Όσον αφορά εμένα κατά καιρούς έχω κάνει κάποια μαθήματα στο εργαστήριο αλλά κατά βάση τα μαθήματα πραγματοποιούνται μέσα στην τάξη. Πέρυσι μάλιστα όλα τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν στην τάξη. Ίσως φταίω εγώ που δεν μπορώ να οργανωθώ καλά ή μπορεί να φταίει και το μέγεθος της ύλης. Ποιος ξέρει;



Αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω :


Από τα παραπάνω αποτελέσματα είναι νομίζω φανερό ότι η πλειοψηφία των καθηγητών Πληροφορικής διδάσκει το μάθημα κυρίως στην τάξη. Αυτό το γεγονός είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό αφού για να μάθει κάποιος προγραμματισμό απαιτείται εκτός από θεωρητική κατάρτιση και πολύ πρακτική εξάσκηση. Εξάλλου ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος προγραμματιστής στην συγγραφή ενός προγράμματος είναι κατά πολύ μικρότερος από το χρόνο που απαιτείται για να τον ελέγξει. 

Εμείς λοιπόν, και εγώ ανάμεσα, προσπαθούμε να φτιάξουμε προγραμματιστές που θα γράφουν προγράμματα χωρίς να τα ελέγχουν. Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν αυτά τα παιδιά να μάθουν. Αναλογιζόμενος τα παραπάνω έχω σκοπό να αλλάξω φέτος τον τρόπο διδασκαλίας μου. Να βάλω τα παιδιά στο εργαστήριο και ας κάνουμε λιγότερες ασκήσεις. Σε τελική ανάλυση αυτή είναι η χαρά του προγραμματισμού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)