Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου για το σχολικό έτος 2010-2011

Για το σχολικό έτος 2010-2011 έβαλα σήμερα ένα επαναληπτικό δαγώνισμα για το Α' Τετράμηνο στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Η ύλη στην οποία εξετάστηκαν οι μαθητές αφορούσε τη δομή επανάληψης

Το διαγώνισμα μπορείτε να το δείτε στη συνέχεια και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.


Αποτελέσματα
Από τις βαθμολογίες των γραπτών δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Αυτό κατά τη γνώμη μου οφείλεται κυρίως στην έλλειψη προσπάθειας από τους μαθητές. Διαπίστωσα δηλαδή ότι αρκετοί από τους μαθητές δεν είχαν κάνει επανάληψη και φυσικά ούτε είχαν μελετήσει τα φυλλάδια εργασίας. Ελπίζω η συνέχεια να είναι καλύτερη αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος.

Σχόλια

  1. μπορειτε να μου στειλετε τις απαντησεις για να βεβαιωθω οτι ολα τα εχω οk?

    mous5893@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις τα έστειλα. Αν υπάρχει πρόβλημα ενημέρωσε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγω θα ηθελα τις απαντησεις αν γινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Πληροφορική Γ' Λυκείου: Επαναληπτική Άσκηση #6 (2021)