Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαρτυρίες 26 πρωτοπόρων Ελλήνων εκπαιδευτικών για την ένταξη του Web 2.0 στην τάξη

Στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση" (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ) κατά το εαρινό εξάμηνο 2011 πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη συνδρομή όλων των φοιτητών του μαθήματος.


Ο σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας ήταν η συλλογή και ανάλυση μαρτυριών ενεργών εκπαιδευτικών κυρίως από τη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι ξεχώρισαν μέσα από την ενασχόλησή τους με τις web 2.0 τεχνολογίες και τη δημιουργική χρήση τους στην εκπαιδευτική πρακτική τους. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το τελικό κείμενο με τις μαρτυρίες των εκπαιδευτικών.


Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ομάδα των φοιτητών και στον καθηγητή τους Παλαιγεωργίου Γιώργο για την πολύ καλή δουλειά τους. Και να τους ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκαναν να με συμπεριλάβουν στην ομάδα αυτή των 26 εκπαιδευτικών.

Σχόλια

  1. Γιάννη ευχαριστούμε που ενημέρωσες για την έκδοση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

    Θα αναδημοσιεύσω την ανάρτηση σου και στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)