Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

DDSLib : Ένα παιχνίδι στο GameMaker

Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 μαθητές του ΓΕΛ Πεντάπολης δημιούργησαν ένα παιχνίδι στο GameMaker με θέμα το σύστημα ταξινόμησης βιβλίων Dewey. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 6ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.


Τίτλος Εργασίας

Μαθαίνοντας το Σύστημα Dewey: Ένα Παιχνίδι στο GameMaker

Προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν

GameMaker

Περιγραφή εργασίας

Στα πλαίσια του μαθήματος Ερευνητική Εργασία που διδάσκεται στην Α’ Λυκείου σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2013-2014 ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι στο προγραμματιστικό περιβάλλον του GameMaker με θέμα το σύστημα ταξινόμησης Dewey που χρησιμοποιείται για την ταξινόμηση των βιβλίων σε βιβλιοθήκες.

Το παιχνίδι αποτελείται από πίστες αυξανόμενης δυσκολίας στις οποίες ο παίκτης καλείται να απαντήσει σε διάφορες ερωτήσεις που αφορούν το σύστημα ταξινόμησης Dewey. Στις πίστες, οι οποίες μοιάζουν με λαβύρινθους, ο παίκτης μπορεί να κινηθεί με χρήση των τεσσάρων πλήκτρων δεξιά – αριστερά – πάνω και κάτω. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του παραπάνω παιχνιδιού βοήθησε στην εκμάθηση βασικών προγραμματιστικών εννοιών καθώς και του συστήματος Dewey.

Υλικό που δημιουργήθηκε

Στο συνέδριο χρησιμοποιήθηκε η παρακάτω παρουσίαση:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;