Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Scratch : Ένα φύλλο εργασίας για τις εντολές κίνησης

Μία από τις εφαρμογές που έχω επιλέξει να διδάξω στην Α' Λυκείου είναι η γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Η διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί σε 8 διδακτικές ώρες ενώ θα ακολουθήσουν τρεις ώρες που οι μαθητές θα υλοποιήσουν το δικός τους project. Πριν όμως από την έναρξη της παραπάνω διαδικασίας θα προηγηθεί μία διδακτική ώρα στην οποία θα παρουσιαστεί ένα video για το περιβάλλον εργασίας του Scratch και οι μαθητές θα αφεθούν να παίξουν μόνοι τους με το νέο περιβάλλον.


Η μέθοδος διδασκαλίας που θα ακολουθήσω σε γενικές γραμμές θα έχει ως εξής: Σε κάθε διδακτική ώρα θα κάνω μία μικρή εισαγωγή πέντε λεπτών για τους στόχους του μαθήματος και οι μαθητές στη συνέχεια θα δουλεύουν μόνοι τους στο Scratch χρησιμοποιώντας κάθε φορά ένα φύλλο εργασίας. 

Αυτό το φύλλο εργασίας θα κάνει στην αρχή αναφορά σε εντολές του Scratch ενώ ταυτόχρονα θα προτρέπει τους μαθητές να τις ανακαλύψουν. Στο τέλος του φύλλου εργασίας θα υπάρχει μία δραστηριότητα που θα έχει σχέση με τα προηγούμενα και θα μπορεί να υλοποιηθεί από τους μαθητές μέσα σε 20-25 λεπτά. Επίσης θα δίνεται και μία προαιρετική άσκηση για το σπίτι για την καλύτερη εξάσκηση των μαθητών. 

Το πρώτο φύλλο εργασίας μπορείτε να το δείτε στη συνέχεια. Το φύλλο αυτό θα το χρησιμοποιήσω σε δύο εβδομάδες και θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας για τη δομή του.

Σχόλια

  1. Μπράβο Γιάννη. Πολύ καλή δουλειά! Γενικά παράγεις πλούσιο και ποιοτικό υλικό. Θα χρησιμοποιήσω την ιδέα του φύλλου εργασίας σου με μερικές προσαρμογές για τα δικά μου πρωτάκια!

    ΥΓ: Με στεναχωρεί το γεγονός ότι ενώ υπάρχει τόσο πλούσια παραγωγή σε υλικό και διάθεση από αρκετούς συναδέρφους, ίσως να είναι η τελευταία χρονιά της πληροφορικής στο Λύκειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη, και μένα με στεναχωρεί το γεγονός αυτό. Αλλά αυτό δεν μπορώ να το αλλάξω εύκολα. Το να παράγω όμως υλικό και να προσπαθώ να κάνω καλύτερο μάθημα εξαρτάται από μένα.

    Όσο αναφορά για την αλλαγή του φύλλου εργασίας θα με ενδιέφερε να ακούσω τις αλλαγές που έχεις στο μυαλό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία δουλειά μπραβο. Θα μπορούσες να μου τα στείλεις στο mail . pasxosmixalis@gmail.com

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία δουλειά με όρεξη και μεράκι.
    Τα συγχαρητήριά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. k_xristina@hotmail.com
    Θα ήθελα και εγώ το υπέροχο υλικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα συνάδελφε,
    εξαιρετική δουλειά !!!
    Είναι δυνατό να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας στο gnicolakakis@gmail.com ;
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα συνάδελφε και συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνεις.
    Αν είναι δυνατον θα ήθελα να μου στείλεις και μένα το παραπάνω υλικό στο apasiali70@gmail.com.
    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα φύλλα εργασίας τα έστειλα πριν από λίγο.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα και από εμένα. Εξαιρετική δουλειά, πρωτοποριακή και ευφάνταστη, σε συμβουλεύομαι πάντα. Θα ήθελα κι εγώ το υλικό αν μπορείς στο agkanellopoulou@yahoo.gr
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιάννη καλησπέρα!

    Να πω οτι θέλω και εγώ τα φύλλα εργασίας σου;;; Όποτε μπορείς....stefaniast@hotmail.com

    Ρε συ Γιάννη, μια απορία έχω: αλήθεια, πόσες ώρες την ημέρα ασχολείσαι; Εγώ με υλικό και με ιδέες που πάιρνω από εσένα και πάλι τρώω όλο το μου το μεσημέρι και απόγευμα...σίγουρα είναι χρόνια δουλειάς αλλά το αντικείμενό μας αλλάζει τόσο γρήγορα και εσύ είσαι πάντα τόσο ενημερωμένος που πραγματικά απορώ..

    Πάντως εύχομαι πραγματικά να είσαι γερός και να συνεχίσεις αυτή τη τόσο καλή δουλειά που κάνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία, μόλις έστειλα τα φύλλα εργασίας.

      Τώρα για αυτό που λες η απάντηση είναι απλή. Αφιερώνω αρκετές ώρες αλλά όχι πλέον τόσες πολλές επειδή το νερό έχει μπει πλέον στο αυλάκι. Θέλω να πω ότι έχω κατασταλάξει τόσο στην ύλη ενός φυλλαδίου όσο και στον τρόπο στησίματος αλλά και το παιδαγωγικό κομμάτι που υπάρχει από πίσω.

      Επίσης αγαπάω πολύ αυτό που κάνω και γενικά είμαι τελειομανής. Οπότε πάντα θέλω κάτι καλύτερο, χωρίς όμως να με ενοχλούν τα πολλά λάθη που κάνω, και έτσι πιστεύω ότι βελτιώνομαι συνεχώς.

      Διαγραφή
  9. Αφού έτσι κι αλλιώς δίνεις το υλικό σε όποιον στο ζητά γιατί δεν το βάζεις και πάνω να το κατεβάζουν κατευθείαν; Έτσι κι αλλιώς δικό σου είναι μόνο ό,τι μοιράζεσαι. Συγγνώμη για την παρατήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει πρόβλημα για την παρατήρηση. Ο λόγος είναι ότι αρχίζω και βγάζω τώρα τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας για το Scratch 2.0 και σε αυτά θα προσθέτω πλέον τη δυνατότητα άμεσου κατεβάσματος από το dropbox.

      Διαγραφή
  10. Σε παρακαλώ μπορείς να μου στείλεις και εμένα το υλικό??
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    ioanna.xiet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εξαιρετική δουλεια! μπράβο.
    αν μπορουσα να τα εχω κι εγω....
    katerinatranou@yahoo.gr
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, έστειλα τα φύλλα εργασίας που μου ζήτησες.
      Απλά να σε ενημερώσω ότι ειδικά για τις εντολές κίνησης υπάρχει ανανεωμένο φύλλο εργασίας που αφορά την έκδοση 2.0 και μπορείς να το κατεβάσεις από το αντίστοιχο άρθρο.

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλή η δουλειά σου συνάδελφε!! Μπράβο σου!!
    Είναι εύκολο να στείλεις και σε μένα τα φύλλα εργασίας στο e-mail μου;(villiotimary@gmail.com)
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μόλις έστειλα τα φύλλα εργασίας.

      Διαγραφή
  13. Σ΄ ευχαριστούμε για όσα όμορφα σχεδιάζεις και μοιράζεσαι μαζί μας !!! Θα ήθελα να τα δοκιμάσω στην πράξη κι εγώ .Αν θες μου τα στέλνεις στο tasiapantazi@yahoo.gr Σ΄ ευχαριστώ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνάδελφε καλησπέρα. Θα ήθελα να σου δώσω συγχαρητήρια για το site. Το scratch το διδάσκω για πρώτη φορά φέτος σε γυμνάσιο. Θα ήθελα αν ειναι εύκολο να μου στείλεις και σε εμένα το υλικό που εχεις - φύλλα εργασίας. Πιστεύω οτι θα με βοηθούσες πολύ. Σε ευχαριστω. Το email ειναι ntina_z@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα,
    το υλικό είναι πάαααρα πολύ χρήσιμο. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το υλικό - φύλλα εργασίας του Scratch στο μαιλ μου; dhmkok@yahoo.com.
    Όποτε μπορείτε
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα

    συγχαρητήρια και από μένα για την καταπληκτική δουλειά. Πολύ χρήσιμο και σε μας που διδάσκουμε στο δημοτικό με μερικές διαφοροποιήσεις. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το υλικό-φύλλα εργασίας στο mail μου: karanats@gmail.com. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκτων προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τα έστειλα. Νομίζω ότι στο δημοτικό μπορούν να υλοποιηθούν μόνο τα πρώτα φύλλα εργασίας αλλά σε περισσότερες ώρες.

      Διαγραφή
  17. Θα ήθελα και εγώ μια μικρή βοήθεια, καθώς διδάσκω πρώτη φορά σε γυμνάσιο. evagelialianou@yahoo.gr , αν μπορείτε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπορώ να έχω κι εγώ τα φύλλα εργασίας στο paan2004@sch.gr ;Πέρα από την προσεγμένη δουλειά σου είναι αξιέπαινη η προσφορά της δουλειάς σου στους συναδέλφους. Δεν το κάνει ο καθένας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι τα φύλλα εργασίας να σου είναι χρήσιμα.

      Διαγραφή
  19. Πολύ καλή δουλειά αγαπητέ συνάδελφε. Ο χρόνος που αφιερώνεις πιάνει τόπο. Αν έχεις χρόνο και μπορείς να μου στείλεις κι εμένα τα φύλλα εργασίας θα χαρώ πολύ. kxrysidhs@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που λες με χαροποιεί ιδιαίτερα. Ελπίζω τα φύλλα εργασίας να βοηθήσουν τους μαθητές σου.

      Διαγραφή
  20. Γιάννη καλημέρα καταρχήν και εγώ με την σειρά μου να σου δώσω τα συγχαρητήρια μου για την πάρα πολύ καλή δουλειά που έχεις κάνει. Θα σε παρακαλούσα όποτε καταστεί δυνατό να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας. Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων και συνέχισε την πολύ καλή δουλειά που κάνεις!
    steliospliats@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μόλις έστειλα τα φύλλα εργασίας.

      Διαγραφή
  21. Συνάδελφε, συμφωνώ κι εγώ με τους συνομιλητές μας σχετικά με την ποιότητα του υλικού. Κάνεις εξαιρετική δουλειά εις βάρος, φαντάζομαι του προσωπικού σου χρόνου.Αν είναι δυνατόν θα ήθελα κι εγώ αυτά τα φύλλα εργασίας. Το e-mail μου είναι jpap231@gmail.com
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό που λες για το χρόνο έχεις δίκιο. Απλά είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Ελπίζω το υλικό να φανεί χρήσιμο στους μαθητές σου.

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα συνάδελφε! Συγχαρητήρια και από εμένα! Είμαι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και βρήκα την δουλειά σου εξαιρετική!
    Αν είναι δυνατόν θα ήθελα κι εγώ αυτά τα φύλλα εργασίας. Το e-mail μου είναι martheod@sch.gr
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια πολύ καλή δουλειά. Θα ήθελα κι εγώ τα φύλλα εργασίας. Το e-mail μου είναι belxrys@sch.gr Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστέρηση. Μόλις σου έστειλα έναν υπερσύνδεσμο για να κατεβάσεις όλο το υλικό για το Scratch.

      Διαγραφή
  24. Μπράβο! Εξαιρετική δουλειά συνάδελφε! Θα μπορούσες να τα προωθήσεις και σε μένα; axif@ymail.com
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστέρηση. Μόλις σου έστειλα έναν υπερσύνδεσμο για να κατεβάσεις όλο το υλικό για το Scratch.

      Διαγραφή
  25. Πάρα πολύ καλή δουλειά συνάδελφε. Θα μπορούσες να στείλεις τα φύλλα εργασίας για το Scratch και σε μένα; Το email μου είναι founes@yahoo.com

    Σε ευχαριστώ προκαταβολικά. Συνέχισε την καλή δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστέρηση. Μόλις σου έστειλα έναν υπερσύνδεσμο για να κατεβάσεις όλο το υλικό για το Scratc

      Διαγραφή
  26. Συγχαρητήρια συνάδελφε.Ως τώρα χρησιμοποιούσα το Microworlds pro για τη διδασκαλία πληροφορικής της Γ Γυμνασίου, βλέποντας όμως την πολύ καλή εργασία σου, σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω και εγώ το Scratch. Θα με βοηθούσε πάρα πολύ αν μου έστελνες και εμένα τα φύλλα εργασίας σου. Ευχαριστώ
    email: ngiarik@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου έστειλα έναν υπερσύνδεσμο για να κατεβάσεις όλο το υλικό για το Scratc

      Διαγραφή
  27. Πολύ καλη δουλειά!!!
    Θα μπορούσες να στείλεις τα φύλλα εργασίας για το Scratch και σε μένα; Το email μου είναι nikol_ka@live.com

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου έστειλα έναν υπερσύνδεσμο για να κατεβάσεις όλο το υλικό για το Scratc

      Διαγραφή
  28. Μπράβο!!! Πολύ καλή δουλειά. Επιστρέφω από άδεια ανατροφής το Σεπτέμβριο στο Δημοτικό και είπα να ασχοληθώ το καλοκαιράκι με το Scratch. Θα με βοηθούσε πολύ αν μου έστελνες τα φύλλα εργασίας. Ευχαριστώ πολύ
    raniabus@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα!!
    Εξαιρετική δουλειά!!
    Εξαιρετική ανταπόκριση!!
    Συγχαρητήρια για το υλικό!! Θα ήθελα και εγώ τα φύλλα εργασίας αν είναι εύκολο!!
    To email μου είναι το anastasia.spanopoulou@yahoo.gr

    Ευχαριστωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα συνάδελφε!
    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά και το μεράκι που φαίνεται να έχεις!
    Θα το εκτιμούσα αν μου έστελνες το υλικό... πρώτη φορά είμαι σε νησί και οι μαθητές της Α' ΕΠΑΛ είναι διψασμένοι για πληροφορική, δεν τους προλαβαίνω!

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Ειρήνη Στεργίδου (irenesterg@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα.....φέτος ξεκίνησα το scrathc γιατί πάντα έκανα τον χελωνόκοσμο , αλλά τελικά το βρήκα πολύ ενδιαφέρων και τα φύλλα εργασίας σου είναι καταπληκτικά και βοηθάνε αρκετά!!!! Αν έχεις χρόνο και μπορείς στύλε μου την δουλειά σου και σε μένα.....σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ξέχασα να σου στύλο e-mail : kostas1840@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κύριε Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για την εξαίρετη δουλειά σας. Θα μπορούσατε να μου στείλετε σε pdf τα φύλλα εργασίας, να τα χρησιμοποιήσω στο λύκειο που εργάζομαι. Δεν με πειράζει να προσθέσετε και το ονοματεπώνυμό σας.
    Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης Σπανός, Αγρίνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το e-mail μου είναι: ispanos@sch.gr
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά.Θα ήθελα κι εγώ να μοιραστείτε μαζί μου τα φύλλα εργασίας στο scratch. Σας ευχαριστώ πολύ
    mallios_1981@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θα ήθελα κι εγώ να μοιραστείτε μαζί μου τα φύλλα εργασίας στο scratch. Το email μου είναι john4cx@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας! Θα ήθελα κι εγώ τα φύλλα εργασίας. Το e-mail μου είναι: marwdrouga@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα, Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει!!! Θα βοηθούσε πραγματικά αν μου στέλνατε τα φύλλα εργασίας του scratch. Το e-mail μου είναι: katepitro@gmail.com
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά. Θα ήθελα αν γίνεται να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας του scratch. Το email μου είναι: mskou2@yahoo.com Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συγχαρητήρια για τη δουλεια σας.Θα ήθελα κι εγώ αν γίνεται τα φύλλα εργασίας του Scratch στο anpapakons@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας σας και θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω στην τάξη. Αν γίνεται θα ήθελα να τα είχα στο azygoyri@sch.gr και ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά. Αν γίνεται θα ήθελα και εγώ τα φύλλα εργασίας του scratch στο mxri@yahoo.com. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή συνέχεια στο έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα. Θα μπορούσατε να μου στηλέτε το υλικό σας για το scratch στο nvelentza@yahoo.gr. Πολύ καλή δουλειά και θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.
    Θα ήθελα κι εγώ αν γίνεται τα φύλλα εργασίας του Scratch στο tsanidou@sch.gr
    ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα, αν κ περασαν κάποια χρόνια μετά την ανάρτησή σας...αποφασισα να ασχοληθω με το scratch στο δημοτικο κ βρηκα πολυ ενδιαφεροντα τα φυλλα εργασιας σας. Θα ηθελα, αν ηταν ευκολο να μου τα στειλετε στο kon86_ mel@hotmail.com, ωστε να τα προσαρμοσω σε δεδομενα δημοτικου. Ευχαριστω εκ των προτερων. Καλη συνεχεια στο εργο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συγχαρητήρια κι από μένα για τη δουλειά σας. Θα ήθελα κι εγώ το υλικό σας στο ggeorgiou1000@gmail.com. Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εξαιρετική η δουλειά σας αγαπητέ μου!Μου άρεσαν πάραπολύ τα φύλλα εργασίας σας και θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω στην τάξη. Θα μπορούσα αν γίνεται να τα είχα στο niko_tsavdaridis@yahoo.de ? Ευχαριστώ από καρδίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια και από εμένα συνάδελφε συνολικά και ειδικά. Αν μπορείς προωθείς και σε εμένα τα φύλλα εργασίας του Scratch (tastheodor@gmail.com). Σε ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κ.Σαρημπαλίδη, συγχαρητήρια για τις εργασίες σας.
    Θα ήθελα κι εγώ αν γίνεται τα φύλλα εργασίας του Scratch στο mariaorestiada@gmail.com
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συγχαρητήρια κ. Σαρημπαλίδη! Ευχαριστούμε! Θα σας παρακαλούσα να προωθούσατε και σε μένα τα φύλλα εργασίας mliazerv@gmail.com Ευχαριστώ! καλή συνέχεια στο έργο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συγχαρητήρια Συνάδελφε.Θα σε παρακαλούσα αν μπορείς να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας στο sliskos@yahoo.com.Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.
    Θα ήθελα κι εγώ αν γίνεται τα φύλλα εργασίας του Scratch στο vaspap1975@gmail.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)