Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Θέματα και Λύσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων 2012

Σήμερα, 01 Ιουνίου 2012, οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.


Τα θέματα μπορείτε να τα κατεβάσετε ΕΔΩ ενώ ενδεικτικές λύσεις μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:

Σχόλια

  1. Είναι λάθος η λύση που δίνεις στο Δ5. Θέλει την ελάχιστη συνολική του μήνα όχι την ελάχιστη του πίνακα. Πρέπει να υπολογίσεις τις αθροιστικές όλων των μηνών σε νέο πίνακα και να βρεις το ελάχιστο του πίνακα αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που λες, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι σωστό. Για να κάνεις αυτό που λες έπρεπε να υπάρχει η λέξη συνολική που δεν υπάρχει.

    Πάντως για το θέμα Δ5 ρωτήθηκε η επιτροπή πολλές φορές και δεν απάντησε. Εγώ φυσικά δεν μπορώ να ξέρω τι ήθελε η επιτροπή και συνεπώς έλυσα την άσκηση με βάση αυτό που λέει. Χωρίς να κάνω προσθήκες λέξεων.

    Πάντως το πρόβλημα είναι μεγάλο και δεν φταίνε ούτε οι μαθητές ούτε οι καθηγητές που βαθμολογούν. Για το λόγο αυτό φαίνεται να υπάρχει μία τάση να θεωρούνται σωστές και οι δύο λύσεις εκτός βέβαια αν η επιτροπή τελικά μας απαντήσει τι ζητούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια μικρή διόρθωση
    Στο Γ3 θέμα το ΔΙΑΘ_ΠΟΣΟ μειώνεται από την ΕΠΙΔΟΤ και όχι από τον ΠΡΟΥΠΟΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση. Μόλις το διόρθωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο Γ1 δεν θα επρεπε να λεει μεχρις οτου ποσο<5000000 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι γιατί η εκφώνηση λέει:

    "ελέγχοντας ότι το ποσό είναι μεγαλύτερο από 5.000.000 ευρώ."

    Σκέψου ότι στην μέχρις ότου η συνθήκη πρέπει να είναι αυτό το οποίο επιθυμούμε να είναι η μεταβλητή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Stin sinthiki Oso exeis lathos ston elegxo tou oriou , den einai <= alla < , giati leei oute enos ergou.Episis giati na katseis na vgaleis monos sou to pososto kai na min valeis ton algorithmo na to kanei :
    Orio <- 120000 * 60/100
    Oso Ergo <> "TELOS" KAI Diath_poso < Orio epanalave


    Episis, to Diath poso ypotheto to xeis valei gia kalitero diavasma tis askisis giati , to Syn_poso den xrisimevei kapou na to afiseis xwris allagi.

    Kai kati teleutaio, 8ewreite swsto apo tous eksetastes na perneis eisodo apo ton xristi xwris na ton "rwtiseis" prwta?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Signomi diorthono
    Orio <- 200000 *60/100

    Kai milaw gia to thema Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη συνέχεια προσπαθώ να απαντήσω στις παρατηρήσεις σου.

    1) Ο υπολογισμός από τον αλγόριθμο του ορίου θα συμφωνήσω ότι είναι πιο ξεκάθαρος.
    2) Όσο για τη συνθήκη αναφέρεις Diath_poso < Orio. Αν όμως είναι μικρότερο δεν θα μπορεί να επιδοτηθεί κανένα έργο. Άρα το σωστό είναι αυτό diath_poso >= orio.
    3) Για τη χρήση των 2 μεταβλητών ναι το έκανα για να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.
    4) Για το τελευταίο η προσωπική μου άποψη είναι πως πρέπει να ρωτάει το πρόγραμμα τον χρήστη αλλά δεν υπάρχει ούτε ένας που να το θεωρεί λάθος. Αυτό πιθανόν συμβαίνει επειδή οι μαθητές γράφουν στο χαρτί.

    Ελπίζω να σε κάλυψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. opa , exeis dikio gia to Diath_poso >= Orio ! egw eipa vlakeia.
    mia xara :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν πειράζει. Σε ευχαριστώ πάντως για τις καλοπροαίρετες παρατηρήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μια ερωτηση παρακαλω... στο θεμα β2 η εκφωνηση λεει να κατασκευασουμε τμημα αλγοριθμου και στις απαντησεις εχετε κατασκευασει αλγοριθμο.. αυτο δεν μπορει να μετρηθει ως λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν νομίζω να τέθηκε ποτέ τέτοιο θέμα από κάποιον βαθμολογητή. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι δεν πρόκειται να το μετρήσει κανένας βαθμολογητής ως λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σας ευχαριστω θερμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια παρατηρηση: οταν τελειωνεις το προγραμμα γραφεις μονο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ χωρις το ονομα που εχεις επιλεξει για το προγραμμα,συμφωνα παντα με το σχολικο βιβλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟ Γ2 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ << οταν το διαθεσιμο ποσο εχει μειωθει τοσο ωστε να μην ειναι δυνατη η επιδοτηση ουτε ενος εργου μικρης κατηγοριας>> ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου ως εξής:

      Έχεις στην αρχή ένα αρχικό ποσό (π.χ. 1000000 €). Το ποσό αυτό κάθε φορά που επιδοτείς ένα εκπαιδευτικό έργο μειώνεται.

      Το ερώτημα είναι "Πότε δε θα μπορείς να επιδοτείς ένα έργο;". Η απάντηση είναι όταν δε θα έχεις άλλα χρήματα ή όταν θα έχεις τόσα χρήματα που δεν θα μπορείς να επιδοτήσεις το πιο μικρό έργο (που σύμφωνα με την άσκηση είναι 200000 € και άρα η επιδότηση του θα είναι 120000).

      Συνεπώς δε μπορείς να επιδοτήσεις κάποιο έργο αν σου έχουν περισέψει χρήματα λιγότερα από 120000 €.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;